ایدھی کا مودی کی امداد قبول کرنے سے انکار

October 27, 2015
27Oct15_DU گیتاانعام04DU

کراچی: ایدھی فاؤنڈیشن نے ہندوستانی حکومت کی جانب سے ایک کروڑ روپے کی امداد قبول کرنے سے انکار کردیا ہے.
ایدھی ٹرسٹ کے ترجمان انور کاظمی نے تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ ایدھی فاؤنڈیشن نے ہندوستانی حکومت کا شکریہ ادا کرتے ہوئے نہایت مناسب لفظوں میں ان کی جانب سے امداد قبول کرنے سے معذرت کرلی ہے۔واضح رہے کہ ہندوستانی وزیراعظم نریندرا مودی نے 12 سال قبل ہندوستان سے ٹرین کے ذریعے غلطی سے پاکستان میں داخل ہونے والی سماعت اور قوت گویائی سے محروم ہندوستانی لڑکی گیتا کی واپسی پر ایدھی فاؤنڈیشن کے لیے ایک کروڑ روپے کا اعلان کیا تھا.
یہ بھی پڑھیں:گیتا کی ہندوستان واپسی، مودی کا ایک کروڑ روپے کا اعلان
مودی نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر کہا کہ وہ گیتا کا خیال رکھنے پر ایدھی فاؤنڈیشن کا لفظوں میں شکریہ ادا نہیں کرسکتے، وہ رحم دلی اور ہمدردی کے فرشتے ہیں۔
27Oct15_DU گیتاانعام02نریندرا مودی کا کہنا تھا کہ ایدھی فاؤنڈیشن نے جو کیا اس کی کوئی قیمت نہیں تاہم وہ فاؤنڈیشن کے لیے ایک کروڑ روپے کا اعلان کررہے ہیں۔
27Oct15_DU گیتاانعام03ہندوستانی لڑکی گیتا گذشتہ روز نئی دہلی پہنچی، جہاں نئی دہلی کے اندرا گاندھی انٹرنیشل ایئرپورٹ پر ہندوستانی اور پاکستانی عہدیداران نے ان کا استقبال کیا.
یہ بھی پڑھیں:ہندوستانی شہری گیتا وطن پہنچ گئی
واضح رہے کہ گیتا 12 سال قبل ہندوستان سے ٹرین کے ذریعے پاکستان میں داخل ہوئی تھی.میڈیا رپورٹس کے مطابق پاکستان رینجرز نے 2003 میں سرحد عبور کر کے لاہور پہنچنے والی ایک 11 سالہ لڑکی کو تحویل میں لیا تھا جس کے بعد اسے ایدھی فاؤنڈیشن کے حوالے کر دیا گیا، جہاں بلقیس ایدھی نے اسے گیتا کا نام دیا۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s