فلپائن میں سمندری طوفان

October 18, 2015
18Oct15_BBC طوفان01

فلپائن میں کوپّو طوفان آنے کی وجہ سے حکام نے اندرون ملک بہت سی پروازیں منسوخ کردی ہیں اور ساحلی علاقوں میں رہنے والے ہزاروں افراد کو علاقہ خالی کرنے کا حکم دیا ہے۔سست رو طوفان اتوار کی صبح سیگران شہر کے قریب لوزان جزیرے سے ٹکرایا ہے۔
پیشین گوئی کی گئی ہے کہ کوپّو طوفان سے تین روز تک بارش ہوسکتی ہے جس سے سیلاب کی صورت حال پیدا ہونے اور ممکنہ طور پر زمین کے تودے گرنے کے خدشات ہیں۔تباہ کاری سے متعلق حکام کا کہنا ہے کہ ساحل پر بسنے والے کئی ہزار افراد کو پہلے ہی محفوظ مقام پر پر منتقل کردیا گیا تھا۔کوپّو نامی اس طوفان، جو لینڈو کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، کے سبب تقریبا 250 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوائیں چل رہی ہے اور یہ آہستہ آہستہ آگے کی طرف بڑھ رہا ہے، اس کا مطلب ہے کہ اس سے ایک لمبے وقت تک شدید بارشیں ہوسکتی ہیں۔
18Oct15_BBC طوفان02ہوا بھی اتنی تیز ہے کہ اس سے آسانی سےدرخت اکھڑ سکتے ہیں، عمارتوں کی چھتیں ہوا سے تباہ ہوسکتی ہیں جس سے بجلی کی فراہمی بری طرح متاثر ہونے کا خدشتہ ہے۔نیشنل ڈزاسٹر رسک ریڈکشن کی منتظمہ کاؤنسل کے سربراہ الیکزنڈر پاما کا کہنا ہے : ’جانی نقصان کم سے کم کرنے کے لیے اب ہم زبردستی ساحلی علاقوں اور دریاؤں کے آس پاس بسنے والے لوگوں کو وہاں سے نکال رہے ہیں۔ان کا مزید کہنا تھا: ’چونکہ ہوا وقت کے ساتھ بہت تیز ہوتی جاری ہے اور طوفان کے پاس آتے ہی یہ بہت تیز ہوجائے گی اس لیے حالات کافی سنگین ہیں۔اندرون ملک بہت سی پروازیں منسوخ کردی منسوخ کر دی گئی ہیں اور جہاز رانی کا عمل بھی پوری طرح سے معطل کر دیا گیا ہے۔ اس دوران جنوبی چین کے سمندروں میں گم ہونے والی کشتی کو تلاش کرنے کی مہم بھی روک دی گئی ہے۔ کشتی پر چار افراد سوار تھے۔
18Oct15_BBC طوفان03
ایزابیلا صوبے کے ایک رہائشی ویر مالا بانا نے خبر رساں ادارہ رائٹرز نے کو فون پر بتایا کہ فوجی ساحلی علاقوں کو لوگوں سے زبردستی نکال رہے تھے۔ان کا کہنا تھا: ’چار گھنٹے سے شدید بارش اور تیز ہوائیں چل رہی ہیں۔ صوبے میں بجلی بھی نہیں ہے اس لیے خبروں کا پورا انحصار اب ریڈیو پر ہے۔اطلاعات کے مطابق طوفان سے ہونے والی بارش اب دارالحکومت منیلا کا رخ کر رہی ہے لیکن وہاں ہوائیں اتنی تیز چلنے کا امکان نہیں جس سے کوئی خطرہ لاحق ہو۔اس سے قبل فلپائن کے صدر بینگونو آکینو نے طوفان سے متعلق ٹی وی پر لوگوں کو خبردار کیا تھا تاکہ لوگ محفوظ مقامات پر چلے جائیں۔سمندری طوفان كوپّو منگل تک فلپائن میں ہی رہنے کا خدشہ ہے اور اس کے بعد یہ تائیوان کی طرف بڑھ جائے گا۔ فلپائن میں یہ طوفان ایسے وقت آیا ہے جب دو سال پہلے آنے والے طوفان سے ہونی تباہی کے بعد سے مکمل طور پر بحالی نہیں ہو پائی ہے۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s