نائیجیریا: مسجد میں بم دھماکا، 26 افراد ہلاک

October 16, 2015
16Oct15_DU نائیجیریا01DU

نائیجیریا کے شمالی شہر مایدوگوری میں اس وقت درجنوں افراد ہلاک ہوگئے جب نماز کی ادائیگی کے دوران مسجد کے قریب ایک بم زور دار دھماکے سے پھٹ گیا۔
خبر رساں ادارے ایسوسی ایٹڈ پریس (اے پی) کے مطابق ایک سول ڈیفنس رضاکار نے بتایا ہے کہ مایدوگوری میں مسجد کے قریب ہونے والے دھماکے میں 26 افراد ہلاک جبکہ 25 زخمی ہوئے۔ رضاکار نے دہشت گردوں کے حملے کے پیش نظر نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر مذکورہ تفصیلات فراہم کی۔ادھر خبر رساں ادارے اے ایف پی نے ایک عینی شاہد کے حوالے سے بتایا ہے کہ متعدد خود کش حملہ آوروں نے مسجد میں گھس کر اس وقت خود کو دھماکے سے اڑا لیا جب نمازی عبادت میں مصروف تھے۔نائیجیریا میں بوکو حرام نامی شدت پسند تنظیم کے خلاف سیکیورٹی فورسز کو مدد فراہم کرنے والے ایک رضا کار اور واقعے کے عینی شاہد موہتری احمدو کا کہنا تھا کہ اس نے دھماکے کے بعد 42 لاشیں گنتی کی ہے۔اس کا کہنا تھا کہ مسجد میں ایک وقت میں 40 افراد کے نماز ادا کرنے کی گنجائش موجود ہے تاہم اسے یہ معلوم نہیں ہے کہ دھماکے کے وقت مسجد کی عمارت میں نمازیوں کی تعداد کیا تھی۔ احمدو نے بتایا کہ دھماکے میں تمام نمازی ہلاک ہوگئے اور ایک بھی زندہ بچنے میں کامیاب نہیں ہوسکا۔

واقعے کے دیگر عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ دھماکے مقامی وقت کے مطابق شام 6 بجکر 30 منٹ پر ہوئے۔واضح رہے کہ مذکورہ خود کش دھماکوں کی ذمہ داری فوری طور پر کسی بھی تنظیم یا گروہ کی جانب سے قبول نہیں کی گئی ہے۔خیال رہے کہ سال 2009 میں نائیجیریا میں وجود میں آنے والی شدت پسند تنظیم بوکو حرام سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے کے ساتھ ساتھ فورسز پر حملوں اور شہری مقامات پر دھماکوں میں بھی ملوث ہے۔نائیجیریا میں گذشتہ کئی سالوں سے جاری کشیدہ صورت حال میں اب تک 17000 افراد ہلاک جبکہ 25 لاکھ افراد بے گھر ہوچکے ہیں۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s