یونس پاکستان کے کامیاب ترین ٹیسٹ بلے باز

October 13, 2015
13Oct15_DU یونس خان01DU

ابو ظہبی: قومی ٹیم کے اسٹار تجربہ کار بلے باز یونس خان عظیم بلے باز جاوید میانداد کا ریکارڈ توڑ کر ٹیسٹ کرکٹ میں پاکستان کی جانب سے سب زیادہ رنز بنانے والے بلے باز بن گئے ہیں۔
جب محمد حفیظ کے آؤٹ ہونے کے بعد یونس خان ابو ظہبی ٹیسٹ میں میدان میں اترے تو انہیں میانداد کا آٹھ ہزار 832 رنز کا ریکارڈ توڑنے کیلئے صرف 19 رنز درکار تھے۔انہوں نے شاندار انداز میں معین علی کو چھکا لگا کر میانداد کا ریکارڈ توڑنے کے ساتھ ساتھ ٹیسٹ کرکٹ میں پاکستان کے سب سے کامیاب بلے باز کا اعزاز اپنے نام کر لیا۔
13Oct15_DU یونس خان02
یونس خان نے یہ اعزاز 102ویں ٹیسٹ میچ میں حاصل کیا جبکہ میانداد نے 124 ٹیسٹ میچوں میں 8 ہزار 832 رنز بنائے تھے اور انضمام الحق کو 119 ٹیسٹ میچوں میں آٹھ ہزار 829 رنز بنانے کا اعزاز حاصل ہے۔ٹیسٹ کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے کا اعزاز عظیم ہندوستانی بلے باز سچن ٹنڈولکر کو حاصل ہے جنہوں نے 200 ٹیسٹ میچوں میں 15 ہزار 921 رنز اسکور کیے۔
13Oct15_DU یونس خان03
انہوں نے میچ سے قبل کہا تھا کہ ریکارڈز سے قطع نظر میں اپنے ملک کیلئے کھیلنا چاہتا ہوں اور میرے لیے سب سے بڑی شناخت میرے ریکارڈز نہیں۔ میں چاہتا ہوں کہ ایک ایسے بلے باز کے طور پر جانا جاؤں جو ہمیشہ اپنے ملک کیلئے کھیلتا تھا۔میانداد کی طرح یونس نے بھی 2000 کے راولپنڈی ٹیسٹ میں سری لنکا کے خلاف ڈیبیو میچ میں سنچری اسکور کی تھی۔انہوں نے گزشتہ روز ایک انٹویو میں ایک بار پھر ملک کی قیادت کی خواہش ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ عمران خان کی طرح ایک اچھی ٹیم بنا کر جانا چاہتے ہیں۔
13Oct15_DU یونس خان04
انہوں نے کہا کہ جب میں پہلے کپتان بنا تھا تو نوجوان تھا اور بہت زیادہ جارحانہ انداز کا حامل تھا لیکن اب میں سمجھتا ہوں کہ میں نوجوان کرکٹرز کی زیادہ بہتر انداز میں رہنمائی کرتے ہوئے انہیں اعتماد دے کر جا سکتا ہوں۔ میں عمران خان کی طرح ایک اچھی ٹیم بنا کر جانا چاہتا ہوں۔ان کا مزید کہنا تھا کہ میں جب ٹیسٹ کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے بیٹسمینوں کی فہرست دیکھتا ہوں تو اس میں ہندوستان اور سری لنکا کے کرکٹرز بھی شامل ہیں تو میری بھی یہ خواہش ہے کہ جس طرح 30 سنچریاں بنانے والے بیٹسمینوں میں میرا نام شامل ہو چکا ہے اسی طرح دس ہزار رنز بنانے والا میں پہلا پاکستانی بلے باز بن جاؤں۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s