کراچی: جھگیوں پر پہاڑی تودہ گرنے سے 13 افراد ہلاک

October 13, 2015
13Oct15_DU جھگیاںDU

کراچی: سندھ کے دارالحکومت کراچی کے علاقے گلستان جوہر بلاک ون میں جھگیوں پر پہاڑی تودہ گرنے سے 7 بچوں اور خواتین سمیت 13 افراد ہلاک ہوگئے جبکہ کے دیگر افراد کو نکالنے کے لئے امدادی سرگرمیاں جاری ہیں۔
واقعے کی اطلاع ملتے ہی ریسکیو اہلکاروں کے علاوہ پولیس اور رینجرز کی بھاری نفری جائے حادثے پر پہنچی اور امدادی کاموں کا آغاز کردیا۔تودہ گرنے کے باعث متاثر ہونے والی جھونپڑی سے لاشوں اور زخمیوں کو نکالنے کے لیے بھاری مشینری کی مدد بھی لی جارہی ہے۔
13Oct15_DU 02 جھگیاں
ریسکیو ذرائع کے مطابق متاثرہ جھونپڑی سے 7 بچوں اور خواتین سمیت 13 افراد کی لاشیں نکال لی گئی ہیں جبکہ دیگر افراد کی تلاش کے لئے امدای کام جاری ہیں۔واقعے میں ہلاک ہونے والوں کی شناخت غلام فرید، محمد ایوب، سائرہ، نسرین، ریحانہ بی بی، خالدہ، مائرہ اور آمنہ کے ناموں سے ہوئی ہے۔کمشنر کراچی شیعب صدیقی بھی امدادی کاموں کا جائزہ لینے کے لئے جائے حادثہ پر موجود ہیں۔امدادی سرگرمیوں کے حوالے سے ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کمشنر کراچی کا کہنا تھا کہ ‘امدادی سرگرمیاں کب تک جاری رہے گی؟ اس حوالے سے کچھ بھی کہنا قبل از وقت ہوگا۔ادھر ایم کیوایم کے رہنما فیصل سبزواری اور محمد حسین بھی جائے حادثہ پر پہنچے اور انھوں نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ آئندہ ایسے واقعات کی روک تھام کے لئے اقدامات کیے جائیں۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s