مونی نے مندر میں اپنے آپ کو پھانسی دے دی

October 10, 2015
10Oct15_AU خودکشیAmr Ujala

آئی اے ایس کی پری امتحان پاس کر چکی بٹھور کی مونی نے جمعہ کو مندر کے گھنٹے سے سکارف باندھ کر پھانسی لگا لی. مونی دو دن سے لاپتہ تھی. کانپور کے نواب گنج تھانے میں گمشدگی بھی درج کرائی گئی تھی. بیگ سے ملے سوسائڈ نوٹ میں اس نے اپنی چاچی اور نانی پر زندگی برباد کرنے کا الزام لگایا ہے. تاہم ڈیڑھ صفحات کے اس خط میں خودکشی کی وجہ کا ذکر نہیں کیا
10Oct15_AU 02 خودکشی
مونی (23) بٹھور کے رہائشی ایودھیا پرساد نشاد کی منجھلي بیٹی تھی. ایودھیا کی نواب گنج میں سبزی کی اڑھت ہے. بھائی آشیش نے بتایا کہ مونی نے گزشتہ سال گریجویشن کیا تھا.وہ آئی اے ایس کی تیاری کر رہی تھی. پہلی کوشش میں اس نے پری امتحان پاس کر لی تھی. سات اکتوبر کو صبح 8 بجے کوچنگ کے لئے نکلی تھی. نواب گنج میں چچا بادشاہ کی دکان سائیکل کھڑی کی. اس کے بعد سے وہ لاپتہ تھی.
آٹھ اکتوبر کو نواب گنج تھانے میں گمشدگی لکھائی گئی.جمعہ کو گھر سے قریب 13 کلومیٹر دور رامیشور دھام مندر میں اس کی لاش ملنے کی اطلاع ملی. مندر کی پجارن ارملا نے پولیس کو بتایا کہ صبح قریب ساڑھے 10 بجے یہ لڑکی (مونی) مندر کے ایک کونے میں پڑھتے نظر آئی تھی.دوپہر قریب ایک بجے وہ پھر مندر پہنچیں تو دیکھا کہ لڑکی کی لاش لٹکا ہوا تھا. انسپکٹر سنجے مشرا نے بتایا کہ لڑکی نے خودکشی نوٹ میں وجہ کا ذکر نہیں کیا. لاش کا پوسٹ مارٹم ہفتہ کو کیا جائے گا.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s