انڈیا کی طرف امریکی جھکاؤ سے توازن بگڑ رہا ہے

September 17, 2015

وزیراعظم کے مشیر برائے قومی سلامتی و امور خارجہ سرتاج عزیز—اے پی تصویر۔
DU

اسلام آباد: وزیراعظم کے مشیر برائے قومی سلامتی و امور خارجہ سرتاج عزیز نے کہا ہے کہ امریکا کے ہندوستان کی طرف جھکاؤ کی وجہ سے توازن بگڑ رہا ہے اور ساری صورتحال سے امریکا کو آگاہ کردیا۔
جمعرات کے روز سینیٹ سے خطاب میں انہوں نے واضح کیا کہ پاکستان افغان مفاہمتی عمل میں سہولت کار کا کردار ادا کرتا رہے گا۔مشیر خارجہ سرتاج عزیز نے کہا کہ واضح ہورہا ہے کہ امریکا چین کا اثر و رسوخ کم کرنے کے لئے ہندوستان کو تیار کر رہا ہے۔
پیشگی شرائط کے بغیر دہلی جانے کیلئے تیار
سرتاج عزیز نے کہا کہ ہندوستان سے جب بھی مذاکرات ہوئے تمام معاملات پر بات ہوگی، انڈیا کو بتا دیا ہے کہ پیشگی شرائط پر دو طرفہ بات چیت نہیں ہوسکتی۔سرتاج عزیز نے کہا کہ امید ہے سیکیورٹی کونسل سرحدی خلاف ورزیاں رکوانے میں کردار ادا کرے گی ۔انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے ریاستی عناصر پاکستان میں مداخلت کر رہے جس پر دستاویز اقوام متحدہ میں پیش کی جائے گی جبکہ اقوام متحدہ میں کشمیر سمیت تمام مسائل پر بات ہوگی۔

ہندوستان کی شرائط پر مذاکرات نہیں کریں گے

مشیر خارجہ نے کہا کہ افغان مفاہمتی عمل میں سہولت کار کا کردار ادا کرتے رہیں گے۔انہوں نے واضح کیا کہ طالبان کوسپورٹ نہیں کیا جائےگا، پرائی جنگیں لڑکر پہلے ہی بہت نقصان اٹھا یا جاچکا ہے ۔سرتاج عزیز کی تقریر کے دوران اپوزیشن نے سینیٹ سے واک آؤٹ کردیا۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s