حوثیوں سے جنگ کا مقصد خطے میں ایرانی نفوذ روکنا ہے

30 August, 2015
30Aug15_AA حوثی
al-Arabia

یمن کے جلاوطن صدر عبد ربہ منصور ھادی نے کہا ہے کہ حوثی باغیوں کے خلاف لڑائی کا مقصد خطے میں ایران کی توسیع کو روکنا ہے۔ اپنے دورہ سوڈان کے موقع پر منصور ھادی کا کہنا تھا کہ حوثی ملیشیا ایران کے ‘ناکام تجربہ’ کو یمن منتقل کرنا چاہتے ہیں۔
یمن کے جلاوطن صدر عبد ربہ منصور ھادی نے کہا ہے کہ حوثی باغیوں کے خلاف لڑائی کا مقصد خطے میں ایران کی توسیع کو روکنا ہے۔ اپنے دورہ سوڈان کے موقع پر منصور ھادی کا کہنا تھا کہ حوثی ملیشیا ایران کے ‘ناکام تجربہ’ کو یمن منتقل کرنا چاہتے ہیں۔یمنی صدر ہفتے کے روز دو روزہ سرکاری دورے پر سوڈان کے دارلحکومت خرطوم پہنچے۔ سوڈانی صدر عمر البشیر اور ان کی کابینہ کے متعدد وزراء ان کے استقبال کے لئے ہوائی اڈے پر موجود تھے۔سوڈانی وزیر خارجہ ابراھیم غندوز نے صدر ھادی کی آمد کے بعد ایک بیان میں کہا کہ حالیہ دورہ دونوں ملکوں کے رہنماؤں کے ہاں اہم سمجھے جانے والے امور پر تبادلہ خیال کے فریم ورک میں ہو رہا ہے۔ اس فریم ورک کی روشنی میں یمن کا استحکام اور وہاں آئینی حکومت کا بحال ہونا حالیہ مرحلے کی اہم ضرورت ہیں۔انہوں نے کہا کہ اس مقصد کے حصول کے لئے سوڈان، سعودی عرب کی قیادت میں عرب اتحادی فوج کو مکمل حمایت فراہم کر رہا ہے تاکہ یمن کی آئینی حکومت بحال ہو سکے۔

گذشتہ جمعہ کے روز سوڈان کی سرکاری نیوز ایجنسی نے سرکاری ذرائع کے حوالے سے بتایا تھا کہ یمنی صدر کا دورہ سوڈان دراصل خرطوم کی جانب سے یمن کی آئینی حکومت کے احترام کا عملی مظہر ہے۔ اس کے ذریعے دونوں ملکوں کے درمیان کوارڈی نیشن، تعلقات کی حمایت اور ان امور پر تبادلہ خیال کرنا ہے جن کا اس وقت یمن کو سابقہ ہے۔ذرائع نے مزید بتایا کہ سوڈان کے دورے میں یمن کے لئے انسانی امداد کے مواقع اور سوڈانی ہستپالوں میں یمنی زخمیوں کے علاج جیسے امور پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s